miércoles, mayo 19, 2010

Villa al Barcelona...


Y se cumplieron los presagios, Villa se vendió al Barcelona en el verano de 2009, cobrado en parte entonces, sin poder jugar esta temporada contra el Barça y apalabrado para ejecutarse en Mayo de 2010. Vieja táctica del gañán de Llorente, así vendió al Piojo a la Lazio, así ha vendido a Silva al Madrid...

Son varios los que pensamos que por Villa podrían haberse sacado más millones, que la rueda de prensa del presidente ha sido lamentable, que el equipo del año que viene puede ser peor que aquel de Cannobio y Huracán Alonso... Silva está vendido al Madrid por 25 millones y se hará público cuando se concrete lo de Mourinho. Sinceramente me da igual, Silva ha negociado los últimos 3 años con Liverpool, Barcelona y Madrid, finalmente se va, que es lo que quería. Tal vez Mata no salga este verano, pero si se puede hacer caja con él se hará. El traspaso de Banega o Pablo no lo descarto tampoco.

¿Y fichajes? Se renovará a César, se renovará a Albelda (viva el amiguismo con Llorente), Costa, Topal, Feghouli, Alberto Costa, Aduriz, Pedro López y Colunga. Dependiendo de si sale alguno más vendrían parches de última hora. Lo de Soldado es complicado, cobra bastante en Getafe y tiene novias si Agüero sale como se espera hacia Inglaterra. En cuanto a mi opinión, Unai tiene la oportunidad perfecta de demostrar lo buen entrenador que parecía ser, la oportunidad de formar un grupo y ganar partidos con estrategia y táctica. A falta de estrellas, la mano del entrenador debe notarse como lo hacíamos en la época de Benítez.

De Llorente prefiero no opinar. Vender las estrellas por calderilla lo hace cualquier inútil, dejar parado el estadio también, el timo de la ampliación de capital es de traca, mentir a la afición es costumbre y llevarse comisiones y sueldo un vicio.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Que panorama Jose, ja no funciona ni el opio del pueblo, entre la crisi, l´atur, el Valencia que farem???
Vendre per 40 a Villa(aixó diuen de cara a la galeria, pero podrien ser menys), quan el Madrid a pagat 35 o 40 per benzema, 35 mes mer un tal Mamadou Diarrera, el Barça nosequants + Etoo per Ibracadabra, mes pareix molt barat, encara q costara 12 quan va vindre, es una mala venda, si per Silva sols arrepleguen 25, me veig d´açí 3 o 4 anys celebrant el decim aniversari del campionat de lliga, cosa q esta fent avuí en dia el Deportivo de La corunya, o siga , viure dels records per a oblidar el present, un present que s´antoixa negre, no sols per els jugadors que se´n van , sino per els que es queden i els que ja estan passats de rosca , com Albelda, un tio que sobra ja de fa molts anys i que pensa en traureli el màxim partit possible al "che , que jo soc del terreno Che", amb jugadors com Joaquin, Alexis i un llarg etc... la cosa esta per a oblidarse del tema. A vore si es concreta el tema de Pedro Leon (un megacrack), i Ferguli este ix bo.

Anónimo dijo...

Tormo el tema estaba clar de fà temps. Està clar que no per mès coneguda una noticia es menys dol·lorosa, però el cas es que si no es prenen eixes medides el Valencia es pot vore avocat a una situaciò de llei concursal. Algo prou mès negre que el negre panorama que veieu. El Valencia podría haver tret mès per Villa, pero tan sols en una situaciò de que no li fera falta vendre, però en la situaciò del Valencia que tenia que vendre si o si, me pareix que el preu de venta ha sigut correcte. Lo de Silva per 25 milions no ho veig, crec que seràn 32 o per ahí pero ja vorem, tampòc pots demanar més per Silva que per Villa, encara que se que gran part del public del Bernabeu pagaría els 40 ben a gust.
El Valencia està ara mateix en una economía de guerrilla i te que pendre desicions molt complicades i pòc populistes (tots sabem que era més bonico presentar fitxajes milionaris que han avocat al Valencia a una crisis sense precedents) però crec que en medides com les que està prenguent el Valencia es com pòc a pòc s´ix d´una crisis. Tan sols falta un pòc d´imaginació i molta cantera per tornar a lluitar per algo que no esta molt lluny (altra cosa es lluitar per la lliga en una lliga de dos), l´exemple del Sevilla està molt a prop.

Anónimo dijo...

El València fà com ZP en la crisi, pren desicions poc populistes per a capejar el temporal. Mala planificació = Crisi econòmica. Q gran gestor el Soler

Anónimo dijo...

No compares al Valencia amb ZP. Els directius actuals gestionen l´herencia d´una mala gestió. ZP gestiona la seva propia herencia que amb tanta vehemencia va voler negar i ocultar als espanyols i que hara vol fer pagar al ciutadans exprimint-los com si foren llimes.